
Astro je sólový projekt Hiroši Hasegavy, bývalého člena legendárního japonského noise kvarteta C.C.C.C. Hasegava patří mezi přední tvůrce a průkopníky japonské noise music, jakými jsou například Merzbow nebo Hijokaidan. Začínal s improvizacemi založenými na lidském hlasu a bicích nástrojích. V roce 1990 společně s Majuko Hinem, Ryujči Nagakubem a Fumijo Kosakajem založil již zmiňované C.C.C.C. a od roku 1993 pokračuje v samostatné tvorbě pod názvem ASTRO. V současnosti aktivně vystupuje a nahrává také společně s řadou jiných umělců. Používá analogové syntezátory jako například moog a EMS. V jeho tvorbě se mísí řada stylů - od experimentální elektronické hudby, přes hudbu kosmickou, až po psychedelicky zabarvenou noise music. K jeho odkazu se hlásí mnoho dalších autorů, včetně pražských Opening Performance Orchestra.

Opening Performance Orchestra je projekt sedmičlenné formace, která veřejně působí od roku 2006. Se svým extrémním zvukovým projevem se Opening Performance Orchestra představili v roce 2006 na XII. pražském industriálním festivalu, o rok později na VI. wroclavském industriálním festivalu, a několikrát v telčském klubu Cafe Metro. Při svých vystoupeních prezentují v duchu tzv. fraction music dlouhé minimalistické skladby, tvořící masivní hlukovou stěnu. Součástí konceptuálního hudební projevu je abstraktní videoprojekce. Výstižným krédem pro tvorbu Opening Performance Orchestra je "no melody - no rhythm - no harmony", která myšlenkově navazuje na odkaz japonské noise music.
Seismic Wave Factory (CZ) swf.industrialgallery.com
SWF je jednočlenným projektem Roberta Hnáta - někdejšího spolupracovníka průkopníků českého industrialu Střední Evropy (později M.A.C of MAD), člena VO.I.D a především neúnavného tvůrce, který pod hlavičkou svého projektu vydal přes deset alb pohybujících se na pomezí noise, temně industriálního ambientu, nekompromisního techna a power electronics. Většinu z nich vydal RH na vlastní značce All People to Recycle, některé starší nahrávky na německém labelu Membrum Debile Propaganda. Významná je i vizuální tvorba SWF, která ve svých úlomcích a střepech připomíná surreálně-apokalyptickou obrazotvornost W.S. Burroughse či Kenji Siratoriho. Tu nejlépe dokumentuje DVD Sundiver vydané v roce 2006 na domácí značce Industrial Gallery. V rychlých střizích je psychoaktivní látka SWF strhující náhlými obrazovými explozemi a stěnou neúprosně drtivé rytmiky a noise.
Birds Build Nests Underground (CZ) bbnu.eu
Přestože používá soustavu gramofonů, neprovozuje pražská dvojice Petr Ferenc - Michal Brunclík tradiční DJing tanečních parties. Od roku 2003 zkoumá otáčením preparovaných vinylových desek "hudbu pod hudbou" - do nového kontextu zasazené krátké útržky zvuků, které díky zvýraznění repeticí a vrstvení získávají zcela odlišnou kvalitu i roli ve výsledném tvaru. S kořeny v post-industriální hudbě vystihují stylovou podobu BBNU alespoň částečně termíny minimalismus a psychedelie. Na podzim 2007 vyšlo vlastním nákladem LP Night Night, které v březnu 2008 získalo cenu Anděl Allianz v kategorii Alternativní a nezávislá scéna.
Deathroes (USA) crashworship.net/sixes
Prezentují se jako dvoučlenná industriální "superskupina". Zatímco Sixes hrával s démonickými Crash Worship, Gerritt byl součástí sestavy stále oblíbenějších drone konceptualistů Sunn O))). Jejich společnou produkci lze označit jako kontinuální hlukovou stěnu, která nepostrádá abstraktní rozměr a schopnost absorbce. Živá vystoupení Deathroes nemají podobu audiovizuální prezentace, jak je v posledních letech zvykem, naopak se použitím scénografických prvků vrací k old-school kořenům. Syrová show bude umocněna nepřetržitým útokem dvou stroboskopů.